fredag 20. desember 2013

Weinachtsferien!

Hallo liebe Leute !
Jeg har endelig juleferie! Det er veldig deilig og de neste drøye to ukene kan jeg endelig sove ut om morgenen. Jul i Tyskland er så langt veldig koselig og jeg tror at selve julefeiringen også blir veldig koselig. Forhåpentligvis har pakken med gaver kommet hjem i Norge, for her har jeg fått en pakke hjemme ifra og en fra gode venninner :) Jeg tror helt ærlig at jeg aldri har fått så mye post som dette halvåret! Og jeg ELSKER å få post.

Jeg har egentlig ikke så mye julestemning, for det er grønt ute. ikke brunt eller svart eller noe, grønt. Den julestemningen jeg har kommer egentlig fra julemusikk, og litt fra å bake julekaker :)

De siste dagene har gått til litt av hvert, men på mandag var jeg på julekonsert med den musikalske delen av skolen i Jesuitenkirche. Veldig mange katolske kirker er rikt utsmykket, og denne er intet unntak. Jeg tror dette (sammen med skolen min som ser ut som et slott) er hva Büren har å by på når det kommer til severdigheter!
Jesuitenkirche

Jeg fikk pakke med julegaver, lefse og sjokolade <3

Dette er den nye hunden vår, Finja! Hun ser litt ut som en dachs, men hun blir større :)
(Dette bildet er tatt idag, altså ikke den største julestemnigen...)
Jeg har helt ærlig ikke så mye å skrive om, men det er bare å spørre ;) 

Frohe Weinachtszeit!

Tschüss!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar